Hoe Google werkt

Auteur: Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg | Uitgever: Lev.

19,95

Executive chairman en ex-CEO van Google Eric Schmidt en de voormalige SVP of Products Jonathan Rosenberg kwamen meer dan tien jaar geleden naar Google als ervaren managers uit de technologiesector. Toen stond Google al bekend als een bedrijf dat dingen anders deed, wat de visionaire – en vaak tegendraadse – principes re ecteerde van oprichters Larry Page en Sergey Brin. Eric en Jonathan realiseerden zich dat als ze wilden slagen, ze alles opnieuw moesten leren wat ze dachten te weten over management en business.

De bedrijven die floreren in een wereld die continu verandert, creëren superieure producten en trekken een nieuw type veelzijdige werknemers aan, die de auteurs ‘smart creatives’ noemen. De managementlessen (‘Om consensus te bereiken moet je het niet eens zijn’, ‘Weg met de schurken, leve de diva’s’, ‘Denk 10X, niet 10%’) worden toegelicht aan de hand van nooit eerder vertelde anekdotes uit de geschiedenis van Google.

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad

‘****’ – Marketing Tribune

Dit product is (tijdelijk) niet leverbaar maar elders mogelijk wel verkrijgbaar

Artikelnummer: 9789400505261 Categorieën: ,
Op zoek naar dit boek als ebook?
Tweedehands boeken?

Extra informatie

Auteur

,

Uitgever

Aantal pagina's

320

Leverbaar

Wordt niet meer herdrukt

Uitgiftedatum

14-10-2014

Taal

Nederlands

Productvorm

Zachte kaft

Levertijd

Wordt niet meer herdrukt

Druk

1

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.


Wees de eerste om “Hoe Google werkt” te beoordelen