70’s

Het levensgevoel van de jaren zeventig in advertenties
Auteur: Minke de Vogel, Roelof Bouwman | Uitgever: Nieuw Amsterdam
Verwacht

25,00

De 70’s zijn terug. Meer dan ooit fungeren ze als inspiratiebron voor iedereen die zich bezighoudt met kunst, design, mode, film en muziek. Ook veel advertentieslogans uit de jaren zeventig genieten een legendarische status.

Fa, de wilde frisheid van limoenen
Giroblauw past bij jou
Durex, the best there is
Schat, staat de Bokma koud?

Minstens zo imponerend zijn de advertenties vanwege hun visuele kwaliteiten:
We zien veel uitbundige kleuren – het spat vaak van de pagina’s,
We zien veel verleidelijk bloot – daar werd door bijna niemand moeilijk over gedaan
We zien veel aanstekelijke levenslust – er wordt onbekommerd genoten van alcohol, tabak en de zomerzon.

Advertenties doen méér dan reclame maken – ze doen op een unieke manier verslag van ons leven. In 70’s vertellen ze voor het eerst hun verhaal.

Beschikbaarheid: (nog) niet beschikbaar Artikelnummer: 9789046826126 Categorie:

Dit boek is (nog) niet beschikbaar. Laat uw email achter en ontvang bericht zodra het boek leverbaar is:

Historiek verkoopt (nog) geen e-books. Dit boek toch als e-book bestellen? Kijk dan bij Bol

Extra informatie

Subtitel

Het levensgevoel van de jaren zeventig in advertenties

Auteur

,

Uitgever

Aantal pagina's

272

Leverbaar

Verwacht

Taal

Nederlands

Productvorm

Harde kaft

Datum verwacht

20-10-2020

Levertijd

Verwacht

Druk

1

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.


Wees de eerste om “70’s” te beoordelen