70’s

Het levensgevoel van de jaren zeventig in advertenties
Auteur: Minke de Vogel, Roelof Bouwman | Uitgever: Nieuw Amsterdam

25,00

De 70’s zijn terug. Meer dan ooit fungeren ze als inspiratiebron voor iedereen die zich bezighoudt met kunst, design, mode, film en muziek. Ook veel advertentieslogans uit de jaren zeventig genieten een legendarische status.

Fa, de wilde frisheid van limoenen
Giroblauw past bij jou
Durex, the best there is
Schat, staat de Bokma koud?

Minstens zo imponerend zijn de advertenties vanwege hun visuele kwaliteiten:
We zien veel uitbundige kleuren – het spat vaak van de pagina’s,
We zien veel verleidelijk bloot – daar werd door bijna niemand moeilijk over gedaan
We zien veel aanstekelijke levenslust – er wordt onbekommerd genoten van alcohol, tabak en de zomerzon.

Advertenties doen méér dan reclame maken – ze doen op een unieke manier verslag van ons leven. In 70’s vertellen ze voor het eerst hun verhaal.

Dit product is (tijdelijk) niet leverbaar maar elders mogelijk wel verkrijgbaar

Artikelnummer: 9789046826126 Categorieën: , ,
Op zoek naar dit boek als ebook?
Tweedehands boeken?

Extra informatie

Subtitel

Het levensgevoel van de jaren zeventig in advertenties

Auteur

,

Uitgever

Aantal pagina's

272

Leverbaar

Direct

Uitgiftedatum

20-10-2020

Taal

Nederlands

Productvorm

Harde kaft

Levertijd

Ongeveer 3-5 werkdagen

Druk

1

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.


Wees de eerste om “70’s” te beoordelen