FAQs

Veelgestelde Vragen


Bij sommige boeken is het mogelijk deze te reserveren voordat deze uitkomen, dit wordt dan bij het boek duidelijk vermeld. Mocht dit geen optie zijn, dan kunt u uw e-mailadres opgeven. Dan ontvangt u automatisch een e-mail als het boek weer verkrijgbaar is. Een overzicht van alle te reserveren boeken is altijd hier te vinden
Nee, wij leveren geen tweedehandsboeken. Hiervoor kunt u bijvoorbeeld terecht bij Bol.com
Als uw bestelling later komt dan verwacht, kan dit verschillende oorzaken hebben:

U woont in België
Voor Belgische adressen kunnen we helaas niet garanderen dat boeken binnen 24 uur worden geleverd. Vaak is dit wel het geval, maar soms duurt het een dag extra.

Uw boek heeft een langere levertijd
De levering van enkele titels duurt wat langer, aangezien de uitgever geen voorraad van het boek heeft neergelegd in ons distributiecentrum. De levertijd is dan 3 tot 7 werkdagen. Dit staat altijd vermeld op de productpagina. Vaak gaat het om boeken die op verzoek worden geprint of geïmporteerd moeten worden.

Uw boek is vertraagd met de post
Voor de levering zijn wij afhankelijk van PostNL. Helaas gebeurt het wel eens dat de levering later is dan gepland. De ervaring leert dat de boeken binnen een paar dagen alsnog worden afgeleverd. Mocht het pakket na een aantal dagen niet komen, mail ons op info@geschiedenis-winkel. We kunnen dan proberen uw zending te traceren of we sturen een nieuw exemplaar.
Bij bestellingen onder de 19,95 euro vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van 2,50 euro. Bij bestellingen boven de 19,95 euro nemen wij de verzendkosten volledig voor onze rekening. We hebben bewust voor deze grens gekozen omdat er veel boeken verschijnen die 19,99 euro kosten. Door de grens op 19,95 euro te zetten, worden deze boeken ook gratis bij u bezorgd.
Nee, momenteel bieden wij geen eBooks aan. Mogelijk voegen wij deze digitale boeken in de toekomst aan ons assortiment toe.
De ervaring leert dat er tegenwoordig steeds meer direct betaald wordt, vaak via iDeal. Deze betaalmogelijkheid is veilig, transparant en werkt snel. Hierdoor kunnen wij bestellingen sneller uitleveren en is onze administratie ook overzichtelijker. Klanten die via iDeal, PayPal of creditcard betalen krijgen uiteraard wel gewoon een factuur toegezonden. Die is dan echter al voldaan.
We bestaan uit een klein team met meerdere werkzaamheden en verantwoordelijkheden, waardoor het lastig is om altijd de telefoon te 'bemannen'. Omdat we merken dat de meeste vragen via chat en e-mail goed en naar tevredenheid worden opgelost concentreren we onze dienstverlening daarop.
Bij ieder product wordt de verwachte levertijd vermeld. Voor veel boeken geldt dat u ze de volgende dag al in huis hebt als er voor 23:00 uur is besteld. Bij sommige boeken is de levertijd iets langer. Het gaat in dit geval doorgaans om boeken waarvan de uitgever geen voorraad in ons distributiecentrum heeft gelegd. De levertijd wordt bij alle boeken vermeld.
Mocht u een historische titel niet kunnen vinden, dan is deze mogelijk niet meer te verkrijgen. Is hij elders wel te verkrijgen, dan kunnen we hem misschien toch voor u bestellen. Mail dan even naar: info@geschiedenis-winkel.nl
Deze zijn vertrouwelijk en worden niet aan derden verstrekt. Lees meer informatie bij de algemene voorwaarden (pdf) en ons privacybeleid.